Kai Fans
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز
نويسندگان

سلام بر دوستان عزیز و گل خودم

اینجا اولین فن کلاب کای در ایران هستش

امیدوارم بتونیم با هم روزای خوبیو داشته باشیم

**نویسنده میپذیریم**

**لطفا مطالبو بدون ذکر منبع کپی نکنید**

مدیر وبلاگ : Mehrnush ♦ Admin ♦



نظرات شما عزیزان:

mariya
ساعت2:16---1 تير 1393
سلام با تبادل لینک موافقی؟ممنونمیشم لینکم کنی....
پاسخ: سلام عزیزم.حتما ^^


jepp
ساعت2:38---29 خرداد 1393
سلام گلم/ وبلاگت مث کای عالیه...خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم و البته داستان جدید وجذابی از زوج های اکسو داریم...مایل بودی بخونش
پاسخ: سلام عزیزم مرسی ♥ حتما گلم


reyhane
ساعت2:47---28 خرداد 1393
سلام ميشه يه سري عكس اززوج بكهيون وكاي بگذاري مسييي
پاسخ:سلام عزیزم نتم وصل شه حتما میزارم


k.pop lo7er
ساعت16:16---26 خرداد 1393

لینکی عزیزم.بلینکم لطفا
پاسخ: عزیزم وبتو نزدی که!چجوره لینکت کنم!!!



Parnia
ساعت13:48---24 خرداد 1393
سلام اوننی!
اوننی من شمارو لینک کردم ولی اون پایین که آدرسمو میدم میگه شما ما را لینک نکرده اید و این جور چیزا -___- میشه منو لینک کنی؟
پاسخ: سلام اونی مرسی که لینکم کردی.باید تایید شه :دی چشم لینکت میکنم با افتخار تمام ^^


Nelly
ساعت4:47---22 خرداد 1393
سلام عزیزم.ممنون که لینکم کردی.شما هم لینک شدی
پاسخ: سلام گلم.خواهش میکنم مرسی ♥


کتایون
ساعت20:39---21 خرداد 1393
میشه چند تا ویدئو کلیپ از زوج های اکسو بزارید ممنون میشم
پاسخ: چشم عزیزم تو اولین فرصت


Negar
ساعت6:34---20 خرداد 1393
سلام عزیزممممم
ممنون که سر زدی و لینک کردی مرسییی
موفق باشی عزیز
لینکت کردم
پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم مرسی که توام سر زدی مرسی عزیزم شمام موفق باشی ♥


انوشا
ساعت12:50---18 خرداد 1393
میشه از زوج کاسو عکس و کلیپ بزاری
پاسخ: حتما عزیزم


Neda
ساعت15:00---3 خرداد 1393
مرسی که به وبم سر زدی

با افتخار لینک شدی
پاسخ:مرسی عزیزممممم


سميرا
ساعت21:02---2 خرداد 1393
آجي وبت علليهههههههه مرسي كه سر زدي لينكت كردم
پاسخ:فداااات شم آجی ایشالا امتحانام تموم شه یه فن کلابی واسه کای جونم درست کنم قربونش برم منننننن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 2 / 3 / 1398برچسب:, ] [ 15:56 ] [ Mehrnush ♦ Admin ♦ ]


درباره وبلاگ
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 860
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

KAI♥